Zamieszczone przez lukasz16v
Zarówno pierwsze jak i drugie rozwiązanie nie jest zbyt wygodne ale nie wymaga drastycznej ingerencji w cięcia oryginalnych kabli w instalacji samochodu. A plusem byłoby to że Xenon świeciłby non stop i nie byłoby tego momentu niedoświetlenia po zmianie świateł drogowych na mijania xenonowe - a co jeszcze za tym idzie - wydłużenie żywotności palników HID bo takie mruganie jak masz teraz to zrobione to zapewne skróci ich żywotność albo samej przetwornicy.
Zresztą takie działanie jak tu opisałem jest w samochodach w których HID pełni rolę światła mijania, a zwykła żarówka światłą drogowego.
a gdy zapalimy światłą drogowe wtedy soczewka gaśnie..wszystko niby OK tylko gdy troszke poświecimy długimi i zmienimy na mijania(soczewka xenon) żarnik musi się nagrzać i chwilowo jest trochę mniej osiwtlona droga ale mi to nie przeszkadza;p mase od przetwornicy złapałem do reszty czyli brązowe kable choć można złapać gdzie kolwiek do lampy i też będzie OK
Komentarz